top of page

daglichtstudio


Over enkele weken is het dan eindelijk zover! Mijn eigen daglichtstudio! Al jaren droom ik van een eigen plekje waar ik mijn klanten kan ontvangen, kan fotograferen en mijn eigen werkplek heb om foto's te bewerken. Nu is het dan eindelijk bijna klaar. Op dit moment zijn we nog wel druk bezig. Er komt nog mooi keramisch parket op de vloer. De vloertegels zijn reeds besteld daarvoor en zodra die er zijn gaan de mannen van Tegelhandel en zetbedrijf Kamminga gauw aan de slag! De muren moeten nog worden gedaan en het moet nog ingericht worden. Voor de inrichting hebben we Arie! Arie maakt voor ons de inrichting van de studio. Een mooi groot lang bureau, archiefkast en een mooi propcloset! Alles van mooi steigerhout!

Ik heb gekozen voor een daglichtstudio omdat ik fotograferen met daglicht toch wel het allermooiste vind. Je kunt dan spelen met het licht maar ook omdat ik natuurlijk veel newborns fotografeer met natuurlijk licht. Het is straks de bedoeling dat ik alle fotoreportages kan doen in de daglichtstudio. Dus zowel newborn, zwangerschaps-, baby-, peuter- en kinderfotografie. Voor grote groepen is de studio te klein maar die kunnen op locatie buiten worden gemaakt.

Ik heb er enorm veel zin in en hoop gauw een blogje te kunnen posten over een aantal weken om te vertellen dat de studio klaar is en open gaat!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page