top of page

Opening nieuwe fotostudio

Eindelijk! De fotostudio is klaar!

Inmiddels heb ik mijn eerste klanten al mogen verwelkomen in de nieuwe daglichtstudio. En ik hoop gauw de eerste newbornshoot hier mogen te verzorgen.

Het is toch wel erg fijn om een werkplek voor jezelf te hebben. De meubels zijn 100% handmade door Arie de Graaf. Ben er nog steeds ongelofelijk blij mee! De studio moet nog wel een klein beetje worden aangekleed met wat Wall Art. Daar ben ik op dit moment druk mee bezig.

In verband met de opening van mijn nieuwe studio heb ik een hele mooie aanbieding!

In mei zijn alle reportages tijdelijk in prijs verlaagd!

Zwangerschapsreportage voor € 50,00

Newbornreportage in de daglichtstudio voor € 110,00

Babyreportage voor € 50,00

Dus boek je in de maand mei dan kun je profiteren van deze korting! ongeacht wanneer je bent uitgerekend. Indien je boekt staat de reservering vast.

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page